środa, 16 lipca 2014

Versatile Blogger Award + coś

1.Podziękować osobie, która cię nominowała.
Hope Die- dziękuję, dziękuję i jeszcze raz dziękuję. Nawet nie wiesz jaką radość mi sprawiłaś :)
2. Pokazać nagrodę
3.Ujawnić siedem faktów o sobie

  1. Jestem zodiakalnym Strzelcem 
  2. Uwielbiam bajki disneya :)
  3. Kocham Harry'ego Pottera
  4. Do niedawna nosiłam aparat ortodontyczny 
  5. W te wakacje przefarbowałam się z ciemnego blondu na brązowy ;p
  6. Mam pieska kundelka o imieniu Lucky a także kotkę bez jednej łapy o imieniu Prim. 
  7. Boję się pająków ;c
4. Nominować 7 lub więcej blogów



Chciałam jeszcze wszystkich przeprosić, że tak długo nic nie dodawałam, ale byłam, że tak powiem w dołku ;c Problemy- działam na nie jak magnes xD Naprawdę przepraszam i mam nadzieję, że się poprawię. Dzisiaj już nie dodam rozdziału, ale dodam jutro gdyż jest on już napisany muszę go jedynie przepisać :) Nie przedłużając pozdrawiam wszystkich :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz